Fizessen elő a magazinra!

OTTHON DEKOR DIY EGYÜTT A CSALÁD ÚJRAHASZNOSÍTÁS GASZTRO AMIGURUMI INSPIRÁCIÓ WEBSHOP

DIY

Hogyan lesz több bevételem? 3. (x)

Üzletfejlesztés kreatív vállalkozásoknak 3. rész: Bevétel és közösségi média Ön is ismer olyan embereket, akik elégedetlenek, mert nincsenek nagy sikereik? Túl azon a nyilvánvaló tényen, hogy kényelmesebb kifelé mutogatni, az egész jelenség mögött egy cizelláltabb tényező van: ha valamibe 65%-os energiát teszünk, a siker és a bukás is csak 65%-os lehet. Az egész azon a nyitottságon múlik, hogy képes vagyok-e felelősséget vállalni az ijesztő 90-100%-ért, hiszen a csoda a kényelmi zónán kívül történik.Talán semmi sem mérgezőbb annál a mondatnál, hogy „járt utat járatlanért el ne hagyj” és ha netán picit kockáztatnánk, hajlamosak vagyunk összekeverni az optimizmust a magabiztossággal. A leglényegesebb különbség az a kettő között, hogy a magabiztosság azt takarja: tudom, hogy mit fogok tenni akkor, ha a legrosszabb történik. Ez pedig ahhoz vezet, hogy hajlandóak vagyunk kockáztatni, ami lehetetlen akkor, ha ragaszkodunk ahhoz, „ahogy eddig csináltuk”. Mostanság igen közkeletű az a nézet, hogy le kell lassulnunk, békés, aggodalommentes életre kell törekednünk, kerülnünk kell a stresszt. Ön melyiket választaná: vegetáció vagy értékekkel teli kaland? Melyik hozza a nagyobb bevételt és miért fontos ez? Idő = idővel pénzA közösségi média esetében invesztálnia szükséges az idejét azért, hogy később bevétele legyen, a felhasználók töredékéből lesz ugyanis vevő. Jay Conrad Levinson szerint a marketing csak akkor kreatív, ha forgalmat köszönhetünk neki, éppen ezért:•    A területe szakértőjévé kell válnia, ehhez viszont látszódnia kell, minél több többször, rendszeres publikáció szükséges minél több ingyenes online csatornán, ez pedig más médiumok általi megkereséshez, majd új ügyfelekhez vezethet.•    Keressen a LinkedInen csoportokat és vegyen részt a párbeszédekben: előbb természetesen barátokat fog szerezni. •    A cégek a közösségi médiát arra is használják, hogy szakmai tippjeikkel hogyan könnyíthetnének mások életén (és így a felület ügyfélszolgálatként is működik): rendszeresítse (pl. heti szinten) a tanácsait, ami idővel fizető ügyfeleket fog hozni.•    Általánosságban elmondható, hogy a cégek vadásszák a promóciós lehetőségeket: Ön kikkel tudna partneri viszonyt létesíteni, Önnél tudna partnercég hirdetni?•    Tud valamit, amit más nem? Esetleg jobban tudja azt? Tanítson neten: új potenciális ügyfeleket hozhat és nagyon szórakoztató, ha ezt csoportban teszi.•    Passzív jövedelemforrásnak tökéletes egy ebook arról, amit Ön tud a legjobban. Le fogják tölteni, ha olyan tippeket tartalmaz, ami gyorsan és könnyen alkalmazható.•    Amennyiben nagyon sok valódi látogatója van, ez másoknak is fel fog tűnni, és örömmel hirdetnek majd Önnél – ez passzív jövedelemforrás lehet. •    Készítsen mini interjúkat (5 kérdés, 5 válasz) a Facebookra vagy a LinkedInre olyan cégekkel, akik érdeklik Önt: ez új érdeklődőket is eredményezhet;•    Keresztmarketing, pl. csoportokban: ki lenne hajlandó megosztani az Ön termékeit és ennek mi a feltétele? •    A Facebookon nem like-okra van szüksége, hanem pénzre váltható megoldásokra: napi 1000 forintos hirdetésekre 2-3 napig, egy landing page-re, ahova landolhatnak az érdeklődők a honlapján belül a hirdetésre kattintva, és ahol Ön korrektül leírhatja: szeretne valódi célcsoportot, hírlevélre feliratkozókat, mert újra és újra el kívánja őket érni. Értékelni fogják az egyenes kommunikációt. •    Link És még…•    Transzparencia, avagy mutassa meg magát akár élőben, akár képregényes formában videó, animáció keretében: az agyunk 60 000-szer (!) gyorsabban dolgozza fel az egyidejűleg látottakat és hallottakat, mint az olvasott szöveget, éppen ezért azok a honlapok, ahol dominálnak a videók, ott növekedhet az eladás akár 86%-kal. Elég csak megosztania a hírt egy csoportban: új videója van.•    Elsősorban a sikereit kommunikálja a termékeivel, és csak másodsorban az előnyöket. Hogyan könnyítette mások életét vagy hogyan javította mások mindennapjait? Tipp: erről maguk az ügyfelek nyilatkozzanak. Amit Ön nyilatkozhat, azok számok, pl. 112 szebbé tett hétvége 112 eladott kerámiacsészével. Nem a terméket kell



hirdetés


Legnépszerűbb témák

TI KÜLDTÉTEK
Amigurumi baba
TI KÜLDTÉTEK
Amigurumi mókus
TI KÜLDTÉTEK
Cukiságok filcből
TI KÜLDTÉTEK
Beton és fa csajosan
ÚJDONSÁGOK
Quilling-csodák


hirdetés

EZT IS Ajánljuk












OTTHON DEKOR
NAPPALI KONYHA KERT GYEREKSZOBA
DIY
ÉKSZEREK KIEGÉSZÍTŐK RUHÁK BEAUTY
EGYÜTT A CSALÁD
GYEREKEKKEL GYEREKEKNEK
ÚJRAHASZNOSÍTÁS
ELŐTTE-UTÁNA MENTSD MEG A FÖLDET!
GASZTRO
LEVESEK, ELŐÉTELEK FŐÉTELEK DESSZERTEK MENTES RECEPTEK
AMIGURUMI
ÖTLETEK TI KÜLDTÉTEK
INSPIRÁCIÓ
TAVASZ NYÁR ŐSZ TÉL TI KÜLDTÉTEK ÚJDONSÁGOK
WEBSHOP