Anyák napjára szeretettel


Anyák napja közeledtével már készülődhetsz, hogyan mondasz majd köszönetet a mamának. anyák napja, mama, tábla, fonal


Hasznos kiegészítő a varrósarokba


A vidám falikép pici csipeszeire és gombjaira akaszthatod a leggyakrabban használt varrós kellékeidet.


Rózsaözön


A legegyszerűbb pólót is feldobhatod, ha pink és halvány rózsaszín virágfejeket varrogatsz a nyakkivágás köré és az ujjaira. Az elkészítésük sokkal könnyebb, mint amilyennek gondolnád.


Piros tojások, ezúttal másképpen


Húsvéti tojásfestő összeállításunkban az vezérelt minket, hogy ötvözzük a hagyományost a rendhagyóval.

húsvét, tojás, tojásfestés, hímes, hagyomány


Márványminta mártogatva


Ecset sem kell, csak egy mozdulat, és máris márványmintás lesz bármilyen fehér tárgyad, legyen az porcelánból vagy zománcból. Egy rendkívül jól tapadó, márványozó festéket és némi vizet készíts ki a mutatványhoz.

márványfesték, márványozás, festék


Koszorú cukorka színekben


Ha szereted virágokkal ünnepivé tenni a lakásodat, ezt akkor is megteheted, amikor a természet még szűken méri a frissen nyíló rózsákat.

koszorú, szalvéta, ajtódísz, rózsa, papír,


A hímzés szerelmeseinek


Ha a szürke hónapok után már virágokra vágyakozol, hímezd ki vászonra tűfestéssel a hó alól kibújó hunyort.

hímzés, tűfestés, hunyor, tavasz,


Egy kerámiafesték, ami bírja a súrolást! (x)


Alkoss maradandót csempére, bögrére, tányérra!

Ha nem szeretnéd, hogy hosszasan készült és gondosan megfestett mintád néhány mosogatás után lekopjon a bögrédről, használj valódi kerámia mázat!


Hogyan lesz több bevételem? 3. (x)


Üzletfejlesztés kreatív vállalkozásoknak
3. rész: Bevétel és közösségi média

Ön is ismer olyan embereket, akik elégedetlenek, mert nincsenek nagy sikereik? Túl azon a nyilvánvaló tényen, hogy kényelmesebb kifelé mutogatni, az egész jelenség mögött egy cizelláltabb tényező van: ha valamibe 65%-os energiát teszünk, a siker és a bukás is csak 65%-os lehet. Az egész azon a nyitottságon múlik, hogy képes vagyok-e felelősséget vállalni az ijesztő 90-100%-ért, hiszen a csoda a kényelmi zónán kívül történik.

Talán semmi sem mérgezőbb annál a mondatnál, hogy „járt utat járatlanért el ne hagyj” és ha netán picit kockáztatnánk, hajlamosak vagyunk összekeverni az optimizmust a magabiztossággal.
A leglényegesebb különbség az a kettő között, hogy a magabiztosság azt takarja: tudom, hogy mit fogok tenni akkor, ha a legrosszabb történik. Ez pedig ahhoz vezet, hogy hajlandóak vagyunk kockáztatni, ami lehetetlen akkor, ha ragaszkodunk ahhoz, „ahogy eddig csináltuk”. Mostanság igen közkeletű az a nézet, hogy le kell lassulnunk, békés, aggodalommentes életre kell törekednünk, kerülnünk kell a stresszt. Ön melyiket választaná: vegetáció vagy értékekkel teli kaland? Melyik hozza a nagyobb bevételt és miért fontos ez?


 

Idő = idővel pénz

A közösségi média esetében invesztálnia szükséges az idejét azért, hogy később bevétele legyen, a felhasználók töredékéből lesz ugyanis vevő. Jay Conrad Levinson szerint a marketing csak akkor kreatív, ha forgalmat köszönhetünk neki, éppen ezért:
•    A területe szakértőjévé kell válnia, ehhez viszont látszódnia kell, minél több többször, rendszeres publikáció szükséges minél több ingyenes online csatornán, ez pedig más médiumok általi megkereséshez, majd új ügyfelekhez vezethet.
•    Keressen a LinkedInen csoportokat és vegyen részt a párbeszédekben: előbb természetesen barátokat fog szerezni.
•    A cégek a közösségi médiát arra is használják, hogy szakmai tippjeikkel hogyan könnyíthetnének mások életén (és így a felület ügyfélszolgálatként is működik): rendszeresítse (pl. heti szinten) a tanácsait, ami idővel fizető ügyfeleket fog hozni.
•    Általánosságban elmondható, hogy a cégek vadásszák a promóciós lehetőségeket: Ön kikkel tudna partneri viszonyt létesíteni, Önnél tudna partnercég hirdetni?
•    Tud valamit, amit más nem? Esetleg jobban tudja azt? Tanítson neten: új potenciális ügyfeleket hozhat és nagyon szórakoztató, ha ezt csoportban teszi.
•    Passzív jövedelemforrásnak tökéletes egy ebook arról, amit Ön tud a legjobban. Le fogják tölteni, ha olyan tippeket tartalmaz, ami gyorsan és könnyen alkalmazható.
•    Amennyiben nagyon sok valódi látogatója van, ez másoknak is fel fog tűnni, és örömmel hirdetnek majd Önnél – ez passzív jövedelemforrás lehet.
•    Készítsen mini interjúkat (5 kérdés, 5 válasz) a Facebookra vagy a LinkedInre olyan cégekkel, akik érdeklik Önt: ez új érdeklődőket is eredményezhet;
•    Keresztmarketing, pl. csoportokban: ki lenne hajlandó megosztani az Ön termékeit és ennek mi a feltétele?
•    A Facebookon nem like-okra van szüksége, hanem pénzre váltható megoldásokra: napi 1000 forintos hirdetésekre 2-3 napig, egy landing page-re, ahova landolhatnak az érdeklődők a honlapján belül a hirdetésre kattintva, és ahol Ön korrektül leírhatja: szeretne valódi célcsoportot, hírlevélre feliratkozókat, mert újra és újra el kívánja őket érni. Értékelni fogják az egyenes kommunikációt.

 
•    Link


És még…
•    Transzparencia, avagy mutassa meg magát akár élőben, akár képregényes formában videó, animáció keretében: az agyunk 60 000-szer (!) gyorsabban dolgozza fel az egyidejűleg látottakat és hallottakat, mint az olvasott szöveget, éppen ezért azok a honlapok, ahol dominálnak a videók, ott növekedhet az eladás akár 86%-kal. Elég csak megosztania a hírt egy csoportban: új videója van.
•    Elsősorban a sikereit kommunikálja a termékeivel, és csak másodsorban az előnyöket. Hogyan könnyítette mások életét vagy hogyan javította mások mindennapjait? Tipp: erről maguk az ügyfelek nyilatkozzanak. Amit Ön nyilatkozhat, azok számok, pl. 112 szebbé tett hétvége 112 eladott kerámiacsészével. Nem a terméket kell reklámozni, hanem azt, amit eredményezett már és amilyen élménnyel együtt jár. „Nem egyszerű sós kekszet árulunk. Amit árulunk, az a boldogság sós, zsíros illúziója.” (The Onion)
•    A számok mindenhatósága akkor is, ha Önnek kreatív vállalkozása van: „a táska, ami a polcon lóg 12 csodálatos óra eredménye”.
Mit kockáztatott? Az idejét. Azt hisszük, hogy a kockázat ott kezdődik, hogy millióink vannak és tőzsdézünk. Nem, a kockázat ott kezdődik, hogy a mindennapjainkban felmerül: „érdemes még beleölnöm 1 óra plusz energiát?” Érdemes, mert amibe energiát építünk, az elkezd növekedni. Ilyen a vállalkozás is.

A következő cikkben a növekedő ingerküszöbbel és a szórakoztatással fogunk foglalkozni.
Virág Nikolett (LinkedIn)
www.vndesign.hu


Az előző részek:
Hogyan lesz több bevételem? 1. rész
Hogyan lesz több bevételem? 2. rész


Kedvességek Valentin-napra


Szívek gyorsan megvalósítható arzenálját mutatjuk meg a magazinban, nehogy felkészületlenül érjen február tizennegyedike.

Velentin, szív, gyertya,


TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION